Etsin kirjaa jonka olen lukenut nuoruudessani

Kysytty

Etsin kirjaa jonka olen lukenut nuoruudessani. Kirja kertoo kolmannen maailmansodan jälkeistestä ajasta, jossa ihmiset pakenevat ydinlaskeumaa kolmirunkoisella veneellä merille.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on todennäköisesti Luke Rhinehartin romaani Pelastukoon ken voi (Long voyage back), joka ilmestyi suomeksi vuonna 1983. Kansikuva ja juonikuvaus löytyvät esim. Risingshadow-sivustolta: https://www.risingshadow.fi/library/book/1119-pelastukoon-ken-voi.

1 ääntä

Kommentit

Tämä kirja se oli. Kiitos! Heti kun avasin opeksen tunnistin laivan nimen Vagabond.