Löytyykö Suomesta suomeksi käännettyä kaunokirjaa Unkarin 1956 kansannoususta?

Kysytty

Löytyykö Suomesta suomeksi käännettyä kaunokirjaa Unkarin 1956 kansannoususta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitattekohan György Konrádin kirjoja? Häneltä on suomennettu ainakin seuraavat teokset: Häirikkö, Kivikello, Pidot puutarhassa ja Vierailija. Näissä teoksissa käsitellään Unkarin kansannousua ja myös poliittisia oloja ja virtauksia. Nämä kaikki teokset on saatavilla Tampereen kaupunginkirjastosta