Nyt on vanha synkkä lasten kirja hukassa. Tätä on luettu 80-luvulla, mutta se oli ostettu divarista joten voi olla vanhempikin. Juonesta muistetaan tämä: joku…

Kysytty

Nyt on vanha synkkä lasten kirja hukassa. Tätä on luettu 80-luvulla, mutta se oli ostettu divarista joten voi olla vanhempikin. Juonesta muistetaan tämä: joku tyttö ystävystyi köyhien sisarusten kanssa. Köyhien lasten isä oli juoppo ja elämä kurjaa. Sitten isä meinasi raitistua, mutta koko perhe kuoli tulipalossa. Kirjassa ei ollut kuvia ja saattoi olla ruotsalainen tai norjalainen tekijä.

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä kysyttyä kirjaa ei tunnistettu.

Kerro meille, jos sinulla on arvaus tai varmempikin tieto!