Nimenmuutos kirjastoon, kortin uusiminen naimisiin menon johdosta - minne ilmoitan / miten uusin kortin?

Kysytty

Nimenmuutos kirjastoon, kortin uusiminen naimisiin menon johdosta - minne ilmoitan / miten uusin kortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käy lähimmässä kirjastossa ilmoittamassa nimenmuutoksesta. Ota mukaan uudella nimellä varustettu kuvallinen henkilöllisyystodistus, esimerkiksi passi tai ajokortti. Samalla saat uuden kirjastokortin veloituksetta.