Nimeni on vaihtunut, mutten pääse muuttamaan sitä omiin tietoihini. Mitä kautta muutoksen voi tehdä?

Kysytty

Hei!

Nimeni on vaihtunut, mutten pääse muuttamaan sitä omiin tietoihini. Mitä kautta muutoksen voi tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nimenvaihto ilmoitetaan kirjastolle henkilökohtaisen käynnin yhteydessä. Kirjaston virkailijalle tulee näyttää henkilöllisyystodistus uudella nimellä. Nimenvaihdon yhteydessä asiakas saa myös uuden kirjastokortin, joka on allekirjoitettava uudella nimellä. Kortin vaihto on tässä tapauksessa ilmaista.