Minulle hankittiin kirjastokortti kymmenisen vuotta sitten, mutta en ole aikoihin käyttänyt sitä. Nykyään kaikilla on erilainen kirjastokortti kuin ennen ja…

Kysytty

Minulle hankittiin kirjastokortti kymmenisen vuotta sitten, mutta en ole aikoihin käyttänyt sitä. Nykyään kaikilla on erilainen kirjastokortti kuin ennen ja tunnuslukukin pitää olla. Pitääkö minun hankkia uusi kirjastokortti vai saanko jostain tunnusluvun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luulenpa, että tietojasi ei löydy enää rekisteristämme.
Ota henkilöllisyystodistus(kuvallinen) mukaasi ja tule lähimpään kirjastoon; saat uuden kortin sekä samalla tunnusluvun netin käyttöä varten.

5 ääntä

Kommentit

Selvitti selkeästi asian