Minkäniminen on dekkari, jonka joku suomalainen ortodoksimunkki on kirjoittanut (joitakin vuosia sitten)? Kiittäen ja terveisin

Kysytty

hei!
Minkäniminen on dekkari, jonka joku suomalainen ortodoksimunkki on kirjoittanut (joitakin vuosia sitten)?

Kiittäen ja terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luulisin, että kyseessä on Oulun metropoliitta Panteleimonin kirja Murha kirkonkylässä. Sen on julkaissut Myllylahti 2011. Panteleimonilta on ilmestynyt 2013 Murha näyttämöllä, myös Myllylahden kustantama.