Naisryhmämme hakee kokoontumistilaa jokaisen kuun ensimmäinen arkikeskiviikko 17.30-19.00 n.10-15 naista per.kerta. Löytysikö ilmaista tai edullista tilaa?…

Kysytty

Naisryhmämme hakee kokoontumistilaa jokaisen kuun ensimmäinen arkikeskiviikko 17.30-19.00 n.10-15 naista per.kerta. Löytysikö ilmaista tai edullista tilaa? Emme peri jäseniltämme maksua. Rikhardinkadun ja Kallion kirjastot kiinnostavat sijaintinsa vuoksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedot Helsingin kaupunginkirjaston vuokraamista kokoustiloista löytyvät Kirjastopalveluiden oppaasta osoitteessa http://pandora.lib.hel.fi:6080/hs/solution/h155/h157/doc671.html