Koska uusin Harry Potter suomeksi tulee kirjastoon niin että sen voisi varata? Vai voiko jo nyt tehdä ennakkovarauksen? Kyse on siis kirjasta joka on…

Kysytty

Koska uusin Harry Potter suomeksi tulee kirjastoon niin että sen voisi varata? Vai voiko jo nyt tehdä ennakkovarauksen? Kyse on siis kirjasta joka on englanniksi Harry Potter and half-blooded prince (tai sinne päin). KIITOS tiedoista!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan suomalainen kustantaja Tammi on ilmoittanut, että kuudes Harry Potter -suomennos ilmestyy 16.3.2006. Sen jälkeen kirja on kirjastoista lainattavissa todennäköisesti viikon parin kuluessa. Varauksen voi tehdä, kun kirjat näkyvät kirjastotietokannassa eli siis maaliskuun puolenvälin jälkeen.