Näin jokin aika sitten jossain täällä kirjastojen sivustoilla linkin jossa mainostettiin mahdollisuudesta laittaa nettiin "oma kirjahylly" ts. listata omat…

Kysytty

Hei! Näin jokin aika sitten jossain täällä kirjastojen sivustoilla linkin jossa mainostettiin mahdollisuudesta laittaa nettiin "oma kirjahylly" ts. listata omat omistamat kirjat netissä tarkoituksena keskustella muiden kirjanomistajien kanssa ja löytää muita samanhenkisistä kirjoista kiinnostuneita. Ongelmana on, että en löydä enää millään kyseistä linkkiä, joten tietäisittekö missä tämä tällainen paikka oli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin LibraryThing kuulostaa kysymältäsi,
tältä sivulta löytyy tekstiä suomeksi http://fi.librarything.com/?highload=1