Mulla olisi laina Järvenpään kirjastosta mutta muutin Espooseen. Millä ilveellä palautan kirjan teille kun en jaksa lähteä käymään Järvenpäässä täältä käsin?

Kysytty

Mulla olisi laina Järvenpään kirjastosta mutta muutin Espooseen ja teillä oli palautusluukku häipynyt kirjaston ovesta + ette olleet auki viikonloppuna. Katsoin netistä ettei teosta voi lähettää teille mitenkään. Millä ilveellä palautan kirjan teille kun en jaksa lähteä käymään Järvenpäässä täältä käsin?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Järvenpää ei vielä kuulu Helmet kimppaan. Helmet on Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan alueen kirjasto.

Posti voisi kuitenkin auttaa palautuksessa eli kirja kuoreen ja Järvenpäätä kohden.

Järvenpään kirjaston osoite on

Kirjastokatu 8
04410 Järvenpää