Otsikko
Huomasin juuri, että palautin Aalto Yliopiston kirjan Espoon kaupungin kirjastoon Laajalahteen muutama viikko sitten. Kysyisinkin löytyykö kirja teiltä ja…

Kysytty

Huomasin juuri, että palautin Aalto Yliopiston kirjan Espoon kaupungin kirjastoon Laajalahteen muutama viikko sitten. Kysyisinkin löytyykö kirja teiltä ja voisinko sen hakea vaikkapa Laajalahden kirjastosta? Kirja on: Goleman, Daniel, Tunneäly: lahjakkuuden koko kuva / Daniel Goleman ; suomentanut Jaakko Kankaanpää, Helsingissä: Otava, 1997.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa kannattaa tosiaan tiedustella Laajalahden kirjastosta.
Puh.  (09) 8165 7714
ja henkilökunta on paikalla:
ma ja to klo 14-20 ja ti, ke ja pe klo 9-16.

Kirja on jo saatettu lähettää kohti Aalto kirjastoa.