Muistelisin, että Hesperian puistossa, siinä kohtaa missä nykyisin on se leikkipuisto kiipeilytelineineen, oli joskus 80- ja 90-lukujen vaihteessa E.T. patsas,…

Kysytty

Muistelisin, että Hesperian puistossa, siinä kohtaa missä nykyisin on se leikkipuisto kiipeilytelineineen, oli joskus 80- ja 90-lukujen vaihteessa E.T. patsas, siis se tieteiselokuvan hahmo. Näkyi aina Manskulle dösän ikkunasta. Mistä se tuli ja minne se on joutunut? Ei löydy millään tietoa siitä.

Vastaus

Vastattu

Löysin Facebookin julkisesta Töölö-liike -ryhmästä muistelua kyseisestä patsaasta. Keskusteluketjussa on siitä myös kuvia, mutta varsinaiseen kysymykseesi ei tietoa löytynyt.

Löytyisikö lukijoiltamme tietoa ja muistoja kyseisestä patsaasta?