Muistelen lukeneeni erästä kirjaa joitakin vuosia sitten, tietääkseni kirjoitettu 1990-2015 välisenä aikana. Muistan, että se kertoo lapsesta, joka eräänä…

Kysytty

Hei! Muistelen lukeneeni erästä kirjaa joitakin vuosia sitten, tietääkseni kirjoitettu 1990-2015 välisenä aikana. Muistan, että se kertoo lapsesta, joka eräänä päivänä uituaan järven toiselle puolelle huomaakin matkustaneensa ajassa taaksepäin 1950-70-luvulle. (En muista aikaa ihan tarkalleen, tuolla välillä joka tapauksessa.) Kirja siis suomalaisen, hyvin todennäköisesti naisen kirjoittama. Kysymykseni on, kuka on kirjoittanut tämän kirjan ja mikä on sen nimi?
Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja voisi olla Sari Peltoniemen Suomu (Tammi, 2009).

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au42e49479-9b86-40bd-8a23-32a07a041b57