Muistan lukeneeni Helsingin sanomien Nyt-liittestä jutun (pääkirjoitus?) Tuomas Vimmasta. Missäköhän numerossa kyseinen juttu on ilmestynyt, ja saako kyseistä…

Kysytty

Muistan lukeneeni Helsingin sanomien Nyt-liittestä jutun (pääkirjoitus?) Tuomas Vimmasta. Missäköhän numerossa kyseinen juttu on ilmestynyt, ja saako kyseistä numeroa kirjastosta/ jostain luettavaksi? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sartti, Eija: Punavuoren Bukowski : Tuomas Vimman ensimmäinen kirja ja ainoa elämä tapahtuu Rööperissä. Helsingin sanomat 24.9.2004, Nyt-viikkoliite.

Pasilan kirjastosta löytyy Helsingin sanomat Nyt-viikkoliitteineen mikrofilmeiltä, joista voi ottaa kopion.

Pasila, pääkirjasto
maanantai - torstai 9:00 - 20:00
perjantai 9:00 - 18:00
lauantai 10:00 - 16:00

Rautatieläisenkatu 8, sisäänkäynti Kellosilta 9
PL 4101
00099 Helsingin kaupunki