Muistan lapsuudestani kirjan, jossa pieni tyttö saa elämänsä ensimmäisen posliininuken. Nuken pää menee rikki ja tyttö on kovin surullinen. En muista kuinka…

Kysytty

Muistan lapsuudestani kirjan, jossa pieni tyttö saa elämänsä ensimmäisen posliininuken. Nuken pää menee rikki ja tyttö on kovin surullinen. En muista kuinka tarina päättyy, tai juuri muutakaan kirjasta. Kauniit kuvat vain kummittelevat mielessäni ja olen tätä kirjaa yrittänyt löytää - tuloksetta. Löytyisikö täältä vastaus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä Barbro Sedwallin kirja Nukkeni Maija?