Otsikko
Muistan kuulleeni pienenä monta kertaa Aila Sinkkosen esittämän kappaleen, jossa lauletaan "tule hiljaa äidin syliin, kaukana on kevät". Mikä tämän kappaleen…

Kysytty

Muistan kuulleeni pienenä monta kertaa Aila Sinkkosen esittämän kappaleen, jossa lauletaan "tule hiljaa äidin syliin, kaukana on kevät". Mikä tämän kappaleen nimi on?

Vastaus

Vastattu

"Tule hiljaa äidin syliin, kaukana on kevät", laulaa Aila Sinkkonen Peikkoäidin unilaulussa.

https://www.youtube.com/watch?v=J2t-81lEn8Q