Muistan joulurunosta vain lopun: .."On sinulle, juuri sinulle syntynyt Vapahtaja." Kenen kirjoittama runo on ja mistä se löytyisi? Kiitos!

Kysytty

Muistan joulurunosta vain lopun:
.."On sinulle, juuri sinulle syntynyt Vapahtaja."
Kenen kirjoittama runo on ja mistä se löytyisi? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Anna-Maija Raittilan teksti Pieni joululaulu, joka löytyy kokoelmasta Juhla on runojen aikaa (Karisto 1980). Se löytyy laulettuna myös Suuri kertomus -cd-äänilevyltä.