Muistan hämärästi, että sain kummisedältäni 90-luvun alussa lahjaksi jotkin pelikortit, joissa oli eläinhahmojen kuvia. Mietin, että mitkä nuo kortit olivat…

Kysytty

Muistan hämärästi, että sain kummisedältäni 90-luvun alussa lahjaksi jotkin pelikortit, joissa oli eläinhahmojen kuvia. Mietin, että mitkä nuo kortit olivat nimeltään ja olivatkohan ne muuten ihan tavalliset pelikortit eli numerot niissä olivat 1-13 vai oliko niissä jokin oma ideansa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eläinaiheisia pelikortteja on ollut monia, joten on vaikea sanoa, minkänimiset sinun korttisi olivat. Tällä hetkellä myynnissä on esim. pelikorttiklassikoiksi nimetty sarja lasten pelikortteja, joissa on useita eläinaiheisia. Tietoa näiden korttipelien iästä ei löytynyt. Alla linkki yhdellä näitä pelejä myyvälle sivuille, josta näkyvät korttipakkojen kuvat:

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/lasten-pelikortit-hullunkuriset-perheet-elain