Otsikko
Moro! Ilmeisesti Kymenlaakson kirjastoissa ei ole lainattavissa Christopher Ricen novelleja ?? Hän on kirjoittanut viisi kirjaa: A Destiny of Souls v 2000 Snow…

Kysytty

Moro! Ilmeisesti Kymenlaakson kirjastoissa ei ole lainattavissa Christopher Ricen novelleja ?? Hän on kirjoittanut viisi kirjaa:
A Destiny of Souls v 2000
Snow Garden 2001
Light before day 2005
Blind fall 2008
The Moonlit Earth 2010

Eilaisia matkakirjoja löytyi kun tein hakua, mutta ei näitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näitä kirjoja ei ole Kymenlaakson kirjastoissa lainkaan. A Destiny of Souls, The Snow Garden ja Light Before Day ovat muutamasaa kirjastossa Kymenlaakson ulkopuolella. Niitä voi pyytää kaukolainaksi. Blind Fall on saatavana Akateemisesta kirjakaupasta. The Moonlit Earth voi varmaan saada myös kirjakaupan kautta.

0 ääntä

Kommentit

Kirjan nimi on A Density of Souls (ei Destiny).