Monta vuotta sitten osui käsiini suomalaisen kirjailijan kirjoittama kirja, joka kertoi Suomessa asuvista ihmissusista. Päähenkilö oli nainen, joka asui…

Kysytty

Monta vuotta sitten osui käsiini suomalaisen kirjailijan kirjoittama kirja, joka kertoi Suomessa asuvista ihmissusista. Päähenkilö oli nainen, joka asui kaupungissa. Olisi kiva lukea kirja uudelleen, mutta en ole sitä löytänyt hakusanojenkaan perusteella. Löytyisikö täältä tietoa?

Vastaus

Vastattu

Kirja on Jenny Kangasvuon Sudenveri (2012).