Otsikko
Moikka, minulle on varattu kirjoja Pikku Huopalahden kirjastoon. Sivujenne mukaan kirjasto kuitenkin on kiinno. Mistä voin hakea kirjat ? Nämä kaksi kirjaa…

Kysytty

Moikka,

minulle on varattu kirjoja Pikku Huopalahden kirjastoon. Sivujenne mukaan kirjasto kuitenkin on kiinno. Mistä voin hakea kirjat ? Nämä kaksi kirjaa ovat olleet varattuina pitkään ja olen odottanut niitä - haluan ilman muuta noutaa ne luettavakseni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelut kesäaukioloaikojen aiheuttamasta häiriöstä! Tällaisissa tapauksissa kirjasto yleensä ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja tiedustelee, mistä hän haluaa varauksensa noutaa. Jostakin syystä näin ei ole tässä tapauksessa kuitenkaan käynyt. Suosittelen ottamaan yhteyttä lähimpään avoinna olevaan Helmet-kirjastoon joko henkilökohtaisesti tai puhelimitse. Esimerkiksi Munkkiniemen kirjaston henkilökunnan tavoittaa numerosta 09 31085033. Hyvää kesää!