Mikäköhän oli kunnei perjantaina Pähkinärinteen kirjastosta päässyt asioimaan vaikka tietojen mukaan piti olla auki 14:00-20:00? Ovi oli auki ja kirjasto…

Kysytty

Mikäköhän oli kunnei perjantaina Pähkinärinteen kirjastosta päässyt asioimaan vaikka tietojen mukaan piti olla auki 14:00-20:00? Ovi oli auki ja kirjasto täynnä ihmisiä mutta ilmoitettiin heti ettei olla auki ja jos tämä vallitseva tila niin voiko varaukset siirtää myyrmäen kirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Pähkinärinteen kirjaston asiakaspalvelu on syksyllä avoinna maanantaisin ja torstaisin klo 14-20, ja omatoimiaika on tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 7-12.

Perjantaisin kirjasto on suljettu. Kirjastolla on yhteinen sisäänkäynti nuorisotilan kanssa, joten perjantaisin kirjastotilan kautta voi kulkea nuorisotilaan, mutta kirjaston palvelut ovat käytössä vain kirjaston aukioloaikoina.

Noudettavissa tai matkalla olevien varausten noutopaikkaa ei voi vaihtaa. Vielä jonossa olevien varausten noutopaikan voi vaihtaa Helmetin omissa tiedoissa tai vaikka soittamalla kirjastoon.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ei Helmet.fi sivuilla ainakaan näy että Pähkinärinteen kirjasto olisi perjantaisin auki.
Sieltä kannattaa aina tarkistaa ajantasalla olevat aukioloajat.