Moikka! Etsin romaania, joka sijoittuu suomeen, ehkä noin 1300-1800 luvuille (en muista tarkemmin :D). Teos oli historiallinen romaani, jossa veli rakasti…

Kysytty

Moikka! Etsin romaania, joka sijoittuu suomeen, ehkä noin 1300-1800 luvuille (en muista tarkemmin :D). Teos oli historiallinen romaani, jossa veli rakasti siskoaan. Rakkaus oli hiukan kautta rantain kuvattu, ainoa hetki sisaruksilla taisi olla yksi suudelma majatalossa? Tyyli muistutti Kaari Utriota tai ehkä Laila Hirvisaarea. Kiitos jos joku keksii, kirjan nimi on unohtunut täysin ja harmittaa!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lukijan kommentista saimme tällaisen ehdotuksen: Ehdottaisin Kristiina Vuoren romaania Filippa, joka kertoo Flemingin suvusta 1500-luvulla. Klaus Fleming esti Filippa-sisarensa kihlauksen. Kirja antaa ymmärtää, että Klaus itse katseli sisartaan sillä silmällä ja siksi Filippa pelkäsi ja vihasi veljeään.

0 ääntä

Kommentit

Ehdottaisin Kristiina Vuoren romaania Filippa, joka kertoo Flemingin suvusta 1500-luvulla. Klaus Fleming esti Filippa-sisarensa kihlauksen. Kirja antaa ymmärtää, että Klaus itse katseli sisartaan sillä silmällä ja siksi Filippa pelkäsi ja vihasi veljeään.