Mitkä kaikki lastenkirjallisuuden teokset on Matti Kota kuvittanut?

Kysytty

Mitkä kaikki lastenkirjallisuuden teokset on Matti Kota kuvittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansallisbibliografian mukaan Kota Matti on kuvittanut ainakin seuraavat teokset:

1. Haukkaprinssi.............................. Lempinen, Marja-Leena
2. Hiiren häät ja muita runoja................ Ikäheimo, Titvi
3. Joonas ja joka päivän rukous............... Perkiö, Pia
4. Kaukometsä..................................Karjalainen, Elina
5. Kerttulin onnennukke........................Voipio, Laura
6. Lumottu ruusu...............................Helakisa, Kaarina
7. Malinka Kuuntytär...........................Mikkola, Marja-Leena
8. Metkuttajat.................................Helakisa, Kaarina
9. ... mutta tähtein tuolla puolen ............Finne, Anneli
10. Ninni, surkea noita........................Annala, Orvokki
11. Puutarhan kätköissä....................... Kota, Matti
12. Sanat kuin ystävän käsi : valitut runo.... Leinonen, Maaria
13. Sininen kivi...............................Tuomikoski, Inkeri
14. Suuri prinsessakirja......................... 1991
15. Pähkinänsärkijä......E.T.A.Hoffmann
16. Aurinkosade, satuja ja tietoja vedestä....Suomen Unicef -yhdistys
17. Hevoshullun ikioma.......Ullamaija Aaltonen
18. Meidän vauvan kirja.......Sirpa Taskinen

Fennica: https://fennica.linneanet.fi/
(Päivitetty 10.01.2008)