Otsikko
Mitkä dokumentit todistaa, että Jeesus oli historiallinen henkilö?

Kysytty

Mitkä dokumentit todistaa, että Jeesus oli historiallinen henkilö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvä kartoitus siitä mitkä dokumentit todistavat, että Jeesus oli historiallinen henkilö löytyy kirjasta Nasaretilaisen historia, jonka Risto Uro ja Outi Lehtipuu ovat toimittaneet (Kirjapaja, Helsinki, 1997).

Kirja on tällä hetkellä kirjastosta saatavissa esim. Espoon pääkirjastossa.