Otsikko
Miten voin varata ajan digitointilaitetta varten? Luin Turun Sanomista aikoinaan, että laitteelle on neljän viikon jono, mutta en ymmärrä, miten sinne jonoon…

Kysytty

Miten voin varata ajan digitointilaitetta varten? Luin Turun Sanomista aikoinaan, että laitteelle on neljän viikon jono, mutta en ymmärrä, miten sinne jonoon pääsee.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Voit varata ajan digitointia varten soittamalla musiikkiosaston puhelinnumeroon (040 632 3207). Tällä hetkellä digitointiin ei ole suurta jonoa joten ajan saa aika nopeasti. Kannattaa ottaa kirjastokortti esille varausta tehdessä sillä kirjastokortin numero kirjataan varauksen yhteyteen. Puhelimessa saat tarkemmat ohjeet mitä sinun pitää ottaa mukaasi tullessasi digitoimaan (riippuu siitä mitä digitoit, paikan päällä saa alkuopastuksen tarvittaessa).