Otsikko
Miten voin vaihtaa kotikirjaston?

Kysytty

Miten voin vaihtaa kotikirjaston? Nyt ehdotuksenne ei ole lähin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit itse vaihtaa kotikirjaston kirjautumalla omiin tietoihin HelMetissä. Sivun ylälaidassa on painike "Muuta yhteystietojasi". Sitä klikkaamalla aukeaa sivu, jolla pääset muuttamaan myös esimerkiksin kotikirjaston.

Mikäli kirjautuminen ei syystä tai toisesta onnistu, voit pyytää seuraavalla kerralla kirjastossa käydessäsi virkailijaa vaihtamaan kotikirjastosi.