Missä on lähin kirjasto, josta saa kirjastokortin, jos asuu Vantaan Aviapoliksessa? Onko se Helmet kirjasto?

Kysytty

Missä on lähin kirjasto, josta saa kirjastokortin, jos asuu Vantaan Aviapoliksessa? Onko se Helmet kirjasto?

Vastaus

Vastattu

Aviapoliksen fyysisesti lähin Helmet-kirjasto on Pointin kirjasto osoitteessa Hagelstamintie 1, 01520 Vantaa. Helmet-kirjastokortin saa kaikista pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista kuvallista henkilökorttia vastaan. Kaikkien kirjastojen yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://www.helmet.fi/fi-FI .