Otsikko
Miten tulee menetellä jos tahtoo lahjoittaa kaupunginkirjastolle kirjoja (joita kirjastossa ei ole)?

Kysytty

Miten tulee menetellä jos tahtoo lahjoittaa kaupunginkirjastolle kirjoja (joita kirjastossa ei ole)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa mennä omaan lähikirjastoon ja kysyä, olisiko siellä tarvetta lahjoitettaville kirjoille. Kirjaston henkilökunta arvioi, otetaanko lahjat kokoelmiin. Varsinkin hyväkuntoisia kirjoja, joita ei ennestään ole kokoelmissa, otetaan mielellään vastaan.