Miten saisin nopeimmin käsiini eilisen 25.3. Daily Telegraph -lehden tai siinä olleen jutun Helsingin kaupungista. - Olis kiirus! -

Kysytty

Miten saisin nopeimmin käsiini eilisen 25.3. Daily Telegraph -lehden tai siinä olleen jutun Helsingin kaupungista. - Olis kiirus! -

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän lehden fyysisten numeroiden tuottaminen Suomeen näyttää todella tyssänneen kokonaan ja ainoat tilaajat ovat saatujen tietojen mukaan yksityishenkilöitä. Myöskään Helsingin yliopiston kirjasto ei enää saa mikrofilmejä lehdestä.Lehti ilmestyy kuitenkin myös verkkolehtenä nimellä Electronic Telegraph osoitteessa http://www.telegraph.co.uk:80/et?ac=001522755964785&rtmo=wMiKnotb&atmo=… Sieltä voi etsiä artikkeleita myös arkistosta, ainoa löytämäni eilen ilmestynyt Helsinki-aiheinen artikkeli tosin käsitteli taitoluistelua. Jos artikkeli ei ole oikea, ehkä se oikeakin tulee arkistoon lähiaikoina.