Otsikko
Miten saisin käyttööni Talvivaaran kaivokseen liittyvän malmianalyysin Alutavat tiedot Vuosi 1996 Tunnus 91:80-110 (mahdollisesti) Tekijä: Kirsti Loukola…

Kysytty

Miten saisin käyttööni Talvivaaran kaivokseen liittyvän malmianalyysin
Alutavat tiedot
Vuosi 1996
Tunnus 91:80-110 (mahdollisesti)
Tekijä: Kirsti Loukola-Ruosteeniemi+ muita

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko tekijä kuitenkin Kirsti Loukola-Ruskeeniemi? Hänen ja Timo Heinon artikkeli vuodelta 1996 on julkaistu Economic Geology -julkaisussa:

Loukola-Ruskeeniemi, K. & Heino, T. 1996. Geochemistry and genesis of the black shale-hosted Ni-Cu-Zn deposit at Talvivaara, Finland. Economic Geology 91, 80–110

Linkki artikkelin abstraktiin löytyy alta:

https://pubs.geoscienceworld.org/segweb/economicgeology/article-abstract/91/1/80/21633

Economic Geology -julkaisu on Helsingin yliopiston Kumpulan kampuskirjaston kokoelmissa. Kampuskirjaston yhteystiedot löytyvät alta:

http://www.helsinki.fi/kirjasto/fi/toimipaikat/kumpula/

                                -