Kuulin, että Kirjastolehdessä on joskus ilmestynyt artikkeli kirjastossa syntyneestä rakkaudesta. Ymmärsin, että artikkelissa kirjastossa toisensa tavanneet…

Kysytty

Kuulin, että Kirjastolehdessä on joskus ilmestynyt artikkeli kirjastossa syntyneestä rakkaudesta. Ymmärsin, että artikkelissa kirjastossa toisensa tavanneet ihmiset kertovat oman tarinansa. Mistähän lehdestä (nro/vuosi) tämä kyseinen artikkeli löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensin löysin jutun "Sinkulle apu kirjastosta?" (5/2010), mutta siinä ei ole tarinoita tapahtuneista tutustumisista, ainoastaan leikkimielistä strategista pohdintaa. Mutta kuvaillun kaltainen pieni juttu löytyi numerosta 1/2013 otsikolla "Rakkautta kirjastossa". Siinä on kuusi lyhyttä 'Lukijat kertovat' -tekstiä. Samassa lehdessä on myös artikkeli sinkkuillan järjestämisestä Kallion kirjastossa Helsingissä.