Luostarinen, Reijo & Gabrielsson, Mika (2004). "Finnish perspectives of international entrepreneurship", In Dana, Leo Paul, ed., Handbook of Research on…

Kysytty

Luostarinen, Reijo & Gabrielsson, Mika (2004). "Finnish perspectives of international entrepreneurship", In Dana, Leo Paul, ed., Handbook of Research on International Entrepreneurship, Cheltenham: Edward Elgar, pp. 383-403.

Karjalainen, Toni-Matti & Snelders, Dirk (2009). "Designing Visual Recognition for the Brand".

Borja de Mozota, Brigitte (2006). "The Four Powers of Design: A Value Model in Design Management".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäinen artikkeli löytyy lähteessäsi mainitusta teoksesta. Tämä kirja on joidenkin yliopistojen kirjastojen kokoelmissa, Helsingissä yhdessä Aalto-yliopiston kirjastossa (entisessä Kauppakorkeakoulun kirjastossa):

http://helecon.lib.hse.fi/FI/

Toista artikkelia en onnistunut paikantamaan. Toni-Matti Karjalainen on kirjoittanut useitakin artikkeleita, mutta yhtään yhdessä Dirk Sneldersin kanssa kirjoittamaa ei löytynyt. Artikkeli saattaa olla ensimmäisen tavoin jossakin teoksessa, jonka luettelointitietoihin artikkelia ei kuitenkaan ole lisätty. Silloin sitä ei myöskään tietokannoista hakemalla voi löytää.

Samoin Brigitte Borja de Mozota on kirjoittanut useita kirjoa, mm. tämän: Design management: using design to build brand value and corporate innovation. Oikean nimistä artikkelia ei kuitenkaan löytynyt.