Otsikko
Mistä voisin löytää lehden Kajastus? Tai tarkemmin sen 2018 vuoden ensimmäisen numeron artikkelin, jossa kerrottiin miehestä, joka luovutti testamentilla…

Kysytty

Mistä voisin löytää lehden Kajastus? Tai tarkemmin sen 2018 vuoden ensimmäisen numeron artikkelin, jossa kerrottiin miehestä, joka luovutti testamentilla omaisuutensa äänikirjojen tuottamiseen. 91-vuotias näkövammainen äitini haluaisi saada ko artikkelin.

Vastaus

Vastattu

Joitakin artikkeleita Kajastus-lehdestä voi lukea verkosta vapaasti, mutta vaikuttaa siltä, että äitiäsi kiinnostava artikkeli ei ole niiden joukossa. Linkki artikkeleihin on alla:

http://www.kajastuslehti.fi/2015/05/exstra-nayttelyt/

Vaasan kaupunginkirjastoon lehteä ei tule. Voitte saada artikkelin tai artikkelikopion kaukolainana toisesta kirjastosta oman lähikirjastonne kautta.