Otsikko
Miten saan vaihdettua oletusnoutokirjastoni? En löydä Helmetistä moista kohtaa laisinkaan.

Kysytty

Moi! Miten saan vaihdettua oletusnoutokirjastoni? En löydä Helmetistä moista kohtaa laisinkaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit vaihtaa oletusnoutokirjastosi kirjautumalla HelMetissä omiin tietoihisi. Kirjautumisen jälkeen valitaan vasemman valikkosarakkeen kohta "muuta tietojasi", jonka kohdasta "noutokirjasto" vaihdetaan haluttu noutokirjasto. Oletusnoutokirjaston voit vaihtaa myös kirjastossa.