Miten saan helpoiten tietoon onko tietty kirja luettu äänikirjalle (cd/kasetti)?

Kysytty

Miten saan helpoiten tietoon onko tietty kirja luettu äänikirjalle (cd/kasetti)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennica sisältää tiedot suomalaisesta julkaisutuotannosta äänikirjat mukaanlukien. Fennica on vapaasti käytettävissä internetissä osoitteessa https://fennica.linneanet.fi/.

Haku-painikkeen takana on ensimmäisenä tarjolla pikahaku, josta voi hakea esim. kirjan tai kirjailijan nimellä kirjoittamalla se hakuruutuun ja valitsemalla viereisestä valikosta hakutyypiksi joko teoksen tai tekijän nimen. Tarkennetussa haussa on mahdollista tehdä monimutkaisempia hakuja erilaisin rajauksin ja ehdoin. Ohjeita hakuun löytyy yläreunan Opastus-linkin takaa.