Otsikko
Miten/mistä löytäisin tietoa matkailusta ennen massaturismia?

Kysytty

Miten/mistä löytäisin tietoa matkailusta ennen massaturismia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haussa voi käyttää asiasanoja matkailu, historia tai loma, historia. Näin löytyvät esim. kirjat: Mikä maa, mikä valuutta - matkakirja turismin historiaan ja Elämän lomassa - suomalaisen loman historiaa.
Kirjastossa voit katsoa henkilökunnan opastuksella Aleksi-tietokannasta artikkeleita.
Vinkki: Kirjassa Kulttuurintutkimus on luku: Turismi ja kulttuurit nykymaailmassa.