Miten maksan tulosteista kun ei ole kirjastokorttia, ainoastaan vieraskirjautuminen tulostustietokoneelle?

Kysytty

Miten maksan tulosteista kun ei ole kirjastokorttia, ainoastaan vieraskirjautuminen tulostustietokoneelle?

Vastaus

Vastattu

Jos tarkoitat numeromuotoista vierailijatunnusta, niin se toimii periaatteessa samalla tavalla kuin muut tunnistautumistavat. Jos haluat tulostaa enemmän kuin viisi tulostetta yhdellä kertaa, voit lisätä tulostussaldoa vierailijatunnuksellesi. Vierailijatunnus on kertakäyttöinen. Vierailijatunnuksen käyttö on mahdollisesta vain, jos asiakkaalla ei ole kirjastokorttia tai puhelinta.

Jos taas tarkoitat omalta laitteelta tulostamista tarkoitettua guest-tunnusta, löydät ohjeet sen käyttöön täältä:

https://print.lib.hel.fi/custom/ohje.html