Miten löydän Minna Canthin esitelmän, pidetty 28.3.1890 Kuopion Pedagogisen yhdistyksen kokouksessa?

Kysytty

Miten löydän Minna Canthin esitelmän, pidetty 28.3.1890 Kuopion Pedagogisen yhdistyksen kokouksessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuopion kaupunginkirjastosta ei löydy tätä kirjoitusta Vapaita aatteita -lehdestä. Meiltä puuttuvat sivut 81-120.

Tämä esitelmä löytyy digitoituna Kansalliskirjaston kokoelmista.

Se löytyy Fennican kautta (https://fennica.linneanet.fi), josta hakuun lehti "Vapaita aatteita". Tulos antaa suoran linkin digitoituihin vuosikertoihin 1889 ja 1890.
Vuotta 1890 selaamalla löytyy Minnan esitelmä sivuilta 109-115.

Sen pystyy myös tallentamaan ja tulostamaan itselleen sivustolta.