Onko 19.3. Minna Canthin -päivänä häneen liittyvää tilaisuutta missään Espoon tai Helsingin kirjastossa?

Kysytty

Onko 19.3. Minna Canthin -päivänä häneen liittyvää tilaisuutta missään Espoon tai Helsingin kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Helmet-sivustolta, joka on pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteinen sivusto löytyi tällä hetkellä vain yksi Minna Canth -tapahtuma: Kannelmäen kirjastossa (Klaneettitie 5) 21.3.2013 klo 18-20 Minna Canthin henkilön ja tuotannon äärellä. Aiheesta kertomassa: Kannelmäen seurakunnasta Anne Myllylä ja Aili Raitavuo ja Kannelmäen kirjastosta Leena Paunamo ja Maarit Levänen. Tämäkään tapahtuma ei ole varsinaisena Minna Canthin -päivänä.

Kannattaa vielä lähempänä kyseistä päivää tarkistaa Helmet-sivuston tapahtumahaulla, olisiko muissakin kirjastoissa Canth-tapahtumia: Helmet-etusivu > Vinkit > Tapahtumat: Tämän sivun oikeassa laidassa on hakumahdollisuus. Kirjoita hakusanaksi Canth, vieritä sivua alaspäin ja klikkaa Hae.

Kannelmäen kirjaston tapahtuman tiedot: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kannelmaen_kirjasto/Mi…

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen Helmet-sivusto: http://www.helmet.fi/fi-FI

0 ääntä

Kommentit

Hakunilan kirjastossa (Vantaalla tosin) on ainakin Canthin teoksia omassa näyttelyssään esillä ja lainattavissa.