Otsikko
Miten kuuluu Shakespearen Macbeth-näytelmän näytös 5, kohtaus 5, 19-28 Matti Rossin suomentamana?

Kysytty

Hei,

miten kuuluu Shakespearen Macbeth-näytelmän näytös 5, kohtaus 5, 19-28 Matti Rossin suomentamana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matti Rossi on kääntänyt Shakespearen Macbethin kahteen kertaan. Vuonna 1983 on ilmestynyt kirja Shakespeare, William : Macbeth / suom. Matti Rossi. - Helsinki : Love Kirjat, 1983. Siinä kysytty kohta on s. 110 "Olisi kuollut tämän jälkeen..." Uudempi laitos on Shakespeare, William : Macbeth /suom. Matti Rossi. - Helsinki : WSOY, 2004, jossa kohta on s. 148-149 "Miksei kuollut myöhemmin...". Lähetän tekstit sähköpostiisi.