Miten kirjastolle (Helmet) voi antaa palautetta tai huomauttaa virheestä? Sain muistutus viestin: Kirjasi erääntyy kahden päivän päästä ja niin edelleen…

Kysytty

Miten kirjastolle (Helmet) voi antaa palautetta tai huomauttaa virheestä? Sain muistutus viestin: Kirjasi erääntyy kahden päivän päästä ja niin edelleen. viestin alta selvisi, että kirjat erääntyivät jo samana päivänä. En löydä Helmetin sivuilta tätä parempaa reittiä ilmoittaa tästä virheestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, onpa ikävää kun kun sait muistutuksen myöhässä. Meille on tärkeää saada tietää kirjastojärjestelmämme teknisistä ongelmista. Laitathan vielä palautetta osoitteeseen https://helmet.fi/fi-FI/helmetpalaute(92767)