Otsikko
Miten jatkuu runo. Olen kevään keiju pieni, ruohohame, kukkahapsi, tänne Suomeen ohjasi tieni, lämmin päivänsäde... .

Kysytty

Hei!
Miten jatkuu runo.
Olen kevään keiju pieni, ruohohame, kukkahapsi, tänne Suomeen ohjasi tieni, lämmin päivänsäde...
.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näin alkaa Saara Heinon runo Äitienpäivätervehdys.

Tämä kahdeksansäkeinen runo on julkaistu ensimmäisen kerran teoksessa Alakoululaiset esiintyvät (1947).  Voit lukea runon myös teoksesta Pieni aarreaitta 3. Runoaitta (toim. Tuula Korolainen, s 324).

Kumpikin teos kuuluu Helmet-kirjastojen kokoelmiin.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/?lang=fin