Miten jatkuu laulu suutari,räätäli, pikipöksy pietari...en muista edes laulun nimeä.

Kysytty

Miten jatkuu laulu suutari,räätäli, pikipöksy pietari...en muista edes laulun nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauluun (Suutari, räätäli) löytyy sanat ja sävel Liisa Laaksosen ja Maija Salon kirjasta Lystiä leikkiä : perinnettä ja perinneleikkejä (1983). Samoilla sanoilla laulu löytyy Fröbelin Palikat -yhtyeen CD-levyltä Hui hai (2009). Lasten loruna Suutari räätäli -lorua löytyy vähän eri sanoilla useammastakin kirjasta. Sanat ohessa.