Miten ikäihmisten asioiminen kirjastossa turvataan nyt, kun kirjastot taas avautuvat? Kotikirjastoni on Helsinki Laajasalo.

Kysytty

Miten ikäihmisten asioiminen kirjastossa turvataan nyt, kun kirjastot taas avautuvat? Kotikirjastoni on Helsinki Laajasalo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston tilat avataan yleisölle, hallituksen ohjeistusta noudattaen, 1.6.2020 alkaen, mutta lainaustoiminta pyritään käynnistämään jo ennen sitä. Laajasalon kirjastoon voi palauttaa aineistoa 4.5.2020 alkaen klo. 9-15 kirjaston edessä oleviin kärryihin tai laatikoihin.

Ikäihmisten palveluiden turvaamisesta ei vielä ole yksityiskohtaisia ohjeita, mutta turvallisiin ja toimiviin palveluihin liittyvistä järjestelyistä tiedotetaan mahdollisimman nopeasti.