Otsikko
Miten englanniksi ilmaistaan toivottajan nimi esimerkiksi "Happy Mother's Day" jälkeen.

Kysytty

Miten englanniksi ilmaistaan toivottajan nimi esimerkiksi "Happy Mother's Day" jälkeen.

Vastaus

Vastattu

Kun kirjoittaa korttia, voi toivotuksen jälkeen päättää tekstin kirjetyypillisesti allekirjoitettuna. Toisin sanottuna siis voit kirjoittaa esimerkiksi

With love,

[nimi]

With best regards,

[nimi]

Warm regards,

[nimi]

Sincerely,

[nimi]

Tältä sivulta voit nähdä muita vaihtoehtoja: How to end a letter with love, With love meaning (handwrytten.com)

Kokonainen esimerkki olisi tällainen:

Happy Mother's Day, Janine!

With love,

Margaret