Mitä tehdä jos on lainannut CD hukannut sen ja vastaavaa CD ei tahdo löytyä mistään?

Kysytty

Mitä tehdä jos on lainannut CD hukannut sen ja vastaavaa CD ei tahdo löytyä mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

CD-levyn voi korvata myös maksamalla siitä kirjaston ilmoittaman korvausmaksun. Se on jopa ensisijainen korvaamisen tapa, koska levyn korvaamisesta samalla levyllä täytyy vielä erikseen sopia kirjaston kanssa, kun taas korvausmaksun maksaminen onnistuu aina. Levyn korvaushinnan voi kysyä missä tahansa HelMet-kirjastossa ja maksaa sen siellä myös. Osoitteesta http://www.lib.hel.fi/fi-FI/korvaukset/ löytyy lisätietoa aineiston korvaamisesta.