Mitä kirjoja on Lars Sund kirjoittanut? Mistä löytäisin tietoa kyseisestä kirjailijasta?

Kysytty

Mitä kirjoja on Lars Sund kirjoittanut?
Mistä löytäisin tietoa kyseisestä kirjailijasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lars Sund on kirjoittanut seuraavat teokset:
Ögonblick (1974), Natten är ännu ung (1975), Vinterhamn (1983), Colorado Avenue (1991; suom. Colorado Avenue 1992), Lanthandlerskans son (1997; suom. Puodinpitäjän poika 1998).

Sinun kannattaa tulla kirjastoon käymään saadaksesi tietoja kirjailijasta ja tutustuaksesi saatavissa olevaan materiaaliin. Porin kaupunginkirjaston lehtiartikkelikokoelmasta löytyy muutama artikkeli Lars Sundista. Voit kysyä tietopalvelusta myös kirja-arvosteluja.

Aleksi-artikkelitietokannasta löytyivät mm. seuraavat viitteet:
Hämäläinen, Timo: Lars Sund on omassa kunnassaan johtaja, sielunhoitaja ja kylähullu (Helsingin Sanomat 17.8.1997); Carlson, Kristina: Colorado Avenue (Suomen Kuvalehti 1992, nro 36, s. 70; kirja-arvostelu); Hämäläinen, Anna-Liisa: Tarinankertoja Lars Sund, sydänjuurin pohjalainen (Kodin kuvalehti 1992, nro 7, s. 30-33).

Lyhyen esittelyn Lars Sundista ja hänen romaanistaan Colorado Avenue löydät webistä 1000 vuotta - sata kirjaa -kampanjan kotisivun kautta (http://www.satakirjaa.fi/).