Mistä lähteestä löytäisin tietoa kirjailija Lars Sundin lapsuudesta?

Kysytty

mistä lähteestä löytäisin tietoa kirjailija Lars Sundin lapsuudesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija ei ole halunnut kertoa julkisuudessa laajasti lapsuudestaan.

Kirjasammosta löytyy lyhyt elämakerta.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_123175929198917

Åsa Stenwallin teos Den förvirrade äventyraren : hur pojkar blir män i nyare finlandssvensk litteratur voisi valottaa myös kirjailijan varhaisvaiheita.

0 ääntä

Kommentit

Olipa erikoinen muutos asiasanoituksessa: Etunimi ensin. Vanhemmissa samaa kirjailijaa koskevissa vastauksissa on ensin sukunimi: Sund Lars.